دانشکده پزشکی
برگزاری کارگاه چگونگی طراحی و تدوین فرایند آموزشی
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با هدف آشنایی اعضاء هیات علمی دانشکده پزشکی با روند نگارش ،تدوین و داوری یک فرایند آموزشی کارگاهی با عنوان چگونگی طراحی و تدوین یک فرایند آموزشی در تاریخ 12/03/95 در محل سالن فجر معاونت تحقیقات دانشگاه برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با هدف آشنایی اعضاء هیات علمی دانشکده پزشکی با روند نگارش ،تدوین و داوری یک فرایند آموزشی کارگاهی با عنوان چگونگی طراحی و تدوین یک فرایند آموزشی در تاریخ 12/03/95 در محل سالن فجر معاونت تحقیقات دانشگاه برگزار کرد.
در این کارگاه جناب آقای دکتر مجید اکبری مسئول قطب تکنولوژی آموزش در پزشکی به عنوان مدرس حضور داشتند . در ابتدای کارگاه سرکار خانم دکتر فرخفال نوشتن یک فرایند و لزوم نوشتن فرایند را توضیح دادند . در ادامه آقای دکتر اکبری تاریخچه فرایند نویسی ،اهمیت نگارش فرایند در سیستم آموزش عالی و نحوه داوری یک فرایند آموزشی را توضیح دادند.از انجائیکه دانش پژوهی آموزشی نقش موثری در ارتقای کیفیت آموزش عالی می تواند داشته باشد در حیطه های مختلف قابل بررسی می باشد. که این حیطه ها شامل تدوین برنامه آموزشی- ارزشیابی- مدیریت و رهبری آموزشی-مشاوره و راهنمایی و محصول آموزشی می باشد. در ادامه کارگاه آقای محمدی کارشناس EDC و دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی نکات قابل تامل و مهمی را در نحوه نوشتن فرایند متذکر شدند و چند نمونه فرایند را ارزیابی کردند.






نظر دهید